Welcome To My Page




♥There's no success without sacrifice, There should have no fighting among any of us in this world, I have my future, can I change my future? Accept other for others to accept you.♥



hidden hit counter

About Me

My Photo
A3=A.A.A.
kAcang lu, SarawaK, Malaysia
I'm Aziz for short Me is Me :D
View my complete profile

ahhaha....exam paper....

hherrmmmm.....exem paper aritok ada ok ada sik deh....
hahaha Add Math....mcm biasa la GaGaL hahahah.....kenak berusaha agik ya eyh...
then cikgu ya ada nyuruh buat kerja dalam kertas ujian ya....mula mula ku mok pinjam kertas baiyinah.....>_<....tapi!!!!!!!!!!!!!x semapt tek.....then waktu balit ku harap dapat pinjam ngan hafiz la tek....tp lupak mintak ....then.......teruk gik....ku cuba pinjam ngan haafiz tp nya gik tinggla kan dalam kelaas....adush!!!
what a terrible fate....but tomorrow will be the worst then ever!!
then fizik.....errr fizik duak kali limak juak la ....gagal juak hahahah!....p markah nya tinggi agik dr addd mmaatthh la....ehhehe..:)
fizik kenak buat pembetulan......=_=....banyak tu........ari khamis cikgu mok tgok deh....
then AI aritok tek.....mek org xda berik dolok...ari rabu tok klk ustz berik...heheh....x sbr eyh mok tauk markah ngan tgok berapa banyak nok betul...hahahha
aritok tek nya bincang ajak lok....
Mode math......Y.E.S
kertas mode math aritok ok jer....:) ehek....sonok ...alhamdulillah.....syukur...dapat tinggi juwak markah mek eyh...hahaahkksssS...:)
ku dapat -A untuk mode math...hehehkkk....
mok naik kan agik ya...jd A ....hehekkk...:)

That's how it is....
0 Responses