Welcome To My Page




♥There's no success without sacrifice, There should have no fighting among any of us in this world, I have my future, can I change my future? Accept other for others to accept you.♥



hidden hit counter

About Me

My Photo
A3=A.A.A.
kAcang lu, SarawaK, Malaysia
I'm Aziz for short Me is Me :D
View my complete profile

Kelas.....

Gosh!!! Pa mok jd ngan kelas aku tok ko....teruk lu prange bial lam ya...penuh dgn benci membenci dan kejahatan ....haiz....sik tenang bha ku lam kelas ya.... pa ka....pande nganok org...tp dirik kedirik ya sik sedar dirik lu...
bencik la ku dgn nya ya....sik bebas rasa...mcm2 masalah..cdak mcm mok bermaharaja lela kat kelas ya tek la tek...please la...thats not your property ok...please la cdar dirik kit bha....

That's how it is....
0 Responses