Welcome To My Page




♥There's no success without sacrifice, There should have no fighting among any of us in this world, I have my future, can I change my future? Accept other for others to accept you.♥



hidden hit counter

About Me

My Photo
A3=A.A.A.
kAcang lu, SarawaK, Malaysia
I'm Aziz for short Me is Me :D
View my complete profile
So what!!! i am who i am bha....pa kes ngan tak org mok kutuk2 aku huh!!!
bkn main nganok aku tek.....ingat ktk org ya bgus gilak la tek....gemok!!!tinggi tinggi tp kurus!!!kdk zirafe!!!dah la kurang hajar....x tauk malu...x sdr dirik!!!
rasa hbt gilak la tek...x la hbt dak ne pun.....ingat korang ya laki gilak la tek....tgok guru disiplin lari....pok pok!!!
Knk tegur skit mok marah..pamon!!!yuhuuuuuuu!!!mun ktk org ya laki gilak tek....tunjuk kan dr cara positif bkn dr negatif....ktk org ya nok pondan!!!u jerk!!!
dah la c tauk malu!!!cdar la sikit dirik ya oii!!!
makin ari makin teruk....laki apa kdak ya....pok2...
That's how it is....
1 Response
  1. adohah..pamon aziz..relaks..huhu