Welcome To My Page




♥There's no success without sacrifice, There should have no fighting among any of us in this world, I have my future, can I change my future? Accept other for others to accept you.♥



hidden hit counter

About Me

My Photo
A3=A.A.A.
kAcang lu, SarawaK, Malaysia
I'm Aziz for short Me is Me :D
View my complete profile

Cuti....

Waktu cuti telah tuba hahahahah............ p sik tauk mok molah pa selain belajar bha....sebulan cuti pun mok belajar jak kha...goshh...have some fun time la juak bha....
ku plan mok g meaw(Kuching) lar...hehehe
want something there hahaha....
selain ya ku harap dapat bereskan kerja kursus dan kerja nok d suruh cikgu ooo....
tahun tok spm lamak ooo ku dengar 23 okt sampe 20 dec ooo lar...kenak ngan ari jadi ku la...gosh...
:( sik best lu thn tok eyh...Dah la som...ari jadi ku x sambut gik...ish2....sikpa la sikyah sambut la...atau sambut waktu 25 dec ka hahahakan ari cuti eheheh....cewah...arr...pa gik ooo ...dah lah ku cow lok daa....

That's how it is....
1 Response
  1. SPM sekali aje... Memang tahun giler...
    Good Luck dengan SPM... Kalau usaha yang bersungguh-sungguh ada takkan ke mana...