Welcome To My Page




♥There's no success without sacrifice, There should have no fighting among any of us in this world, I have my future, can I change my future? Accept other for others to accept you.♥



hidden hit counter

About Me

My Photo
A3=A.A.A.
kAcang lu, SarawaK, Malaysia
I'm Aziz for short Me is Me :D
View my complete profile
belajar belajar belajar!!! add math!!! belajar sikit jak tok...ada nok dapat ada nok x adush!! mode math!!!belum sempat baca semua ya wei!!!banyak dah lupak pelajaran nok dolok dolok masa tingkatan 4 dooloookkk...akai!!!!harap dapat lulus dgn cemerlang wei!...@hafiz ya dapat nya ya....biak ya mun nya blajar ban2 nang dapat nya.nya ya pun good agik dr diri ku ini bha... =S..p mun aku tok susah kit.....Hari yg d nanti2 oleh semua pelajar tingkatan 4 dan 5 SMK BINTULU akan tiba dan hari itu akan menjadi hari yg terburuk dalam sejarah ....PHYSICS,CHEMISTRY 3 BAHASA INGGERIS 2!!
That's how it is....
0 Responses