Welcome To My Page




♥There's no success without sacrifice, There should have no fighting among any of us in this world, I have my future, can I change my future? Accept other for others to accept you.♥



hidden hit counter

About Me

My Photo
A3=A.A.A.
kAcang lu, SarawaK, Malaysia
I'm Aziz for short Me is Me :D
View my complete profile
haiz.....Ish2....suseh bna mok dapat add amath towk eyh.... pa kah.....lembab na juak otak mok nerimak nya ya eyh....adush2....add math senang tp ku susah mok nerimak bha kdak ney towk...waiz......tsuseh tok.... penat eyh aritok bnyak belajar juwak eyh....kinek mok ehat jak lok malam lak gik mok bacas fizik deh....ish.....ahad tok ku mok rancang ajak cikgu JJ ku belajar sama ngan mek org kat sekolah mauk nak nya ko...>>>hehehe...
That's how it is....
0 Responses